Televerzum

Juhász Péter vs. Pesti Srácok

Mennyi valótlanságot állíthat egy újság anélkül, hogy felszámolnák?

2019. november 13. - lewiee

A Pesti Srácok 2013-ban indult, magát keresztény-konzervatív értékekkel rendelkező hírportálnak tekinti, ez azonban általában csak olyan formában igaz, hogy a magát szintén hasonló értékrendűnek valló Fidesz-KDNP holdudvarához tartozva évek óta óriási számban termeli ki a bíróság által is hazugnak megítélt cikkeket.

juhasz.png
Az ezekkel az ítéletekkel járó helyreigazításoknak rend szerint az oldalon nagyon elbújtatva adnak helyet, amivel egyébként nem lenne akkora baj, ha nem jutna belőlük majdnem minden hónapra egy. Persze túlzásokba nem kell esni, tavaly összesen 11 ügyben mondta ki a bíróság, hogy az oldal valótlan állításokat közölt. Egyébként az Origo esetében ez 34 alkalommal történt meg, ami mellett ez a szám eltörpül. A Ripost tavaly 22, a Magyar Idők 14 helyreigazítási pert vesztett el, csak utánuk következik a magyar sajtótermékek közül fej-fej mellett a Lokállal a PS, majd 8 vesztes perrel a 888. A listát eddig vezetik színtisztán a kormányközeli sajtóorgánumok, őket követi 7 elvesztett perrel az Index, illetve a (szintén Fidesz-közeli) TV2.

Ha ezt a listát neveznénk mérvadónak megbízhatóságban és igazságtartalomban, akkor az RTL jönne ki győztesen a versenyből, ellenük 3 keresetet nyújtottak be 2018-ban, és egy alkalommal sem szólt úgy az ítélet, hogy hazudnának. Viszont csupán ezekre az adatokra hagyatkozni nem lehet, mikor ezt vizsgáljuk, hiszen több tényező is szerepet játszik abban, hogy hány hazugságot úszhat meg egy sajtóorgánum - például, ha akiről hazudnak, kevésbé van vádaskodós kedvében, vagy nem hazudnak akkorát.

Főleg, mivel 2015-ben már többször is indult ellenük eljárás, a cég felszámolásáig viszont akkor sem jutottak el. Most azonban Juhász Péternek 5 millió forintot kellett volna kifizetniük vasárnapig sérelemdíjként, miután számos hazugságot állítottak róla több cikkükben is. Juhász az Együtt volt ellenzéki politikusaként cikkeikben olyan maffiózókkal került összefüggésbe, akikhez bizonyítottan semmi köze nem volt, ez pedig csak az egyik volt a számos hazugság közül. Hétfőn Juhász végül eljárást indított a Pesti Srácok ellen, mire szinte azonnal meg is érkezett a számlájára a pénz.

Juhász ezután itt írt Facebook-bejegyzésében arról, hogy ennek ellenére nem áll el a végrehajtástól:

Volt hatása a délelőtti posztnak, a pénzt azonnal elutalták.
De a végrehajtástól még nem álltam el, ugyanis a bíróság arra is kötelezi a Pesti Srácokat, hogy tegyék ki a szennylapjuk főoldalára, és tartsák ott 12 napig az alábbi felsorolást, illetve illesszék be a mai napig elérhető hazug cikkeikhez is.14-szer szerepelnek benne a "valótlanul híresztelte" és "valótlanul állította" kifejezések, tehát ennyiféle hazugságot terjesztettek rólam. Az igazi elégtétel ez lesz, ugyanis az ilyen perek nem a pénzről szólnak, hanem az ember jó hírnevéről. Tehát arról, hogy nem lehet büntetlenül folyamatosan hazudni valakiről.

A PS valóban nem verte nagy dobra a helyreigazításokat, azok mellett, hogy a bíróság által hazugnak mondott cikkek nem tűntek el a weblapról, az előírt főoldali kiemelést sem tették meg, szinte lehetetlen volt rálelni a valótlanságok állítását kimondó cikkre. Erre Juhász posztjának megint hatása lehetett, mert később kitették a címlapra a helyreigazítást, de linkelni vagy megosztani továbbra se lehetett.

Közben felgyorsultak az események, és a Jobbik is kihasználta az alkalmat, hogy bejelentse: ők is végrehajtást indítanak a kormányközeli propagandalap ellen. Képviselőik, Gyöngyösi Márton és Z. Kárpát Dániel szerint fejenként 600 ezer forinttal tartozik nekik a Pesti Srácok, amiért tavaly egy cikkben hamisan azt írták, többszáz milliós luxusvillákban élnek. A valótlan tényfeltáró cikk a "Luxusvillákban él a Jobbik vezérkara" valóban megjelent az oldalon, és teljesen ugyanezzel a címmel sztori lett belőle a TV2 Tények című, ugyancsak fideszes hírműsorában is. Jelenleg itt tart a történet.

Ezekből az ügyekből következne, hogy nem feltétlenül éri meg teljes valótlanságokat állítani. Elvileg. Akik a Pesti Srácok oldalát olvassák ugyanis, valószínűleg nem hatódnak meg a helyreigazításoktól, már ha egyáltalán hallanak róla. Az országban egyre bevettebb az a tájékozódási módszer, hogy csak azokat a sajtóorgánumokat és híreket veszik az olvasók figyelembe, amelyeket szívesen hallanak és már meglévő politikai beállítottságuknak megfelel. Akármennyit is hazudnak.

Ez persze oda-vissza minden oldalra, jobboldali, baloldali, centrumpárti és fideszes nézetűekre is vonatkozik, csupán az a kérdés, kik által követett orgánumok hazudnak a legtöbbet, hiszen ők érintkeznek legkisebb felületen a valós hírekkel.

Az egyoldalú internetes hírfogyasztáshoz a Facebook elterjedése is hozzájárul nagyon nagy mértékben. Ma már sokan talán észre sem veszik, milyen gyakran jutnak el a különböző hírportálokra és cikkekhez a közösségi médián keresztül. Ezek azok a cikkek és tartalmak, amelyek a hírfolyamunkban jönnek velünk szembe, amikor unalmunkban görgetünk lefelé a metrón, az utcán, a munkahelyen, az ágyban vagy a vécén. Itt olyan cikkeket találunk, amelyeket a Facebook rendszere az érdeklődésünk és beállítottságunk szerint ajánl nekünk, illetve olyan híroldalak írásait, amelyeket kedveltünk korábban. Ez szinte lehetetlenné teszi azt, hogy független és teljes lefedettséget adjon nekünk a világ történéseiről, ezért is fontos, hogy egy adott híroldal a legkisebb mértékben legyen elfogult, és próbáljon egy témát minél több oldalról körbejárni. Legfőképpen pedig semmilyen körülmények között ne hazudjon.

Arról, hogy mi a propaganda, és miért más, mint a jobb- vagy baloldali újságírás, itt írtunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://televerzum.blog.hu/api/trackback/id/tr5715305144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nylul 2019.11.17. 22:26:09

@math0: Hibáztam, tehát sötét vagyok szerinted?

Nylul 2019.11.17. 22:30:08

@math0: Uhh baszdki, délután még skizofrén voltam most meg pszichopata, döntsd már el, hogy mégis melyik diagnózisoddal menjek dokihoz? :D

Nylul 2019.11.17. 22:35:24

@math0: 'sötétség kérdésében 1:0 ide, és még te sötétezel másokat. mit nem fogtál ebből, te idióta?! pszichopata vagy.' - ez nem labdajáték.
Basic érveléstechnika: Nincs abszolút 1 és abszolút nulla, az igazság odaát van. :D

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.17. 23:00:20

@Nylul: Basic érveléstechnika: ha 1:0 ide, és te idiótázol, akkor a te idiótázásod mindenképpen alaptalan, és pszichopata betegség.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.17. 23:02:25

@Nylul: mindkettővel feltétlenül menj orvoshoz!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.17. 23:03:39

@Nylul: "Hibáztam, tehát sötét vagyok szerinted? "

szerinted abból, hogy egyszer hibáztál, nem következik, hogy sötét vagy. ellenben én egyszer sem hibáztam, mégis lesötéteztél, tehát idióta pszichopata vagy.

2:0 ide.

Nylul 2019.11.17. 23:04:59

Még van vagy 10 perc, hogy oltogassalak:

'@Nylul: "Holnaptól meg a szakmámban elismert szakember leszek"

Rögzítsük, hogy ezzel a farokméregetésbe is beszálltál. Te kezdted. Te fogod megszívni a végén.'

Oups, ebben van valami, bár a következtetés hibás, de ha mégis kifejtenéd, hogy hogyan fogom megszívni a végén, azt megköszönném. :) Tudod, én ilyet is tudok. ?)

'Azt kihagytam, hogy továbbá te vagy az, aki megmondóembernek képzeli magát, de te egy olyan megmondóembernek, aki azt hiszi, hogy érvek nélkül, trollkodva lehet megmondóember.

Eddig minden kritikád százszor igaz magadra. Észre se veszed, olyan húgyagyú vagy.'

Na ebben (is) mellényúltál. :D Én itt nem vagyok megmondóember. Pontosan tudom, hogy párszáz emberen kívül kutya nem olvassa, hogy én itt mit írok. 'Megmondóember' vagyok viszont egy olyan helyen, ahol tudok is tenni. :)

Nylul 2019.11.17. 23:12:09

@math0: Én megyek nyugovóra, de ezt kérlek, magyarázd el nekem (google search link is ok)

'szerinted abból, hogy egyszer hibáztál, nem következik, hogy sötét vagy. ellenben én egyszer sem hibáztam, mégis lesötéteztél, tehát idióta pszichopata vagy'

Ebből az egyenletből hogy ki az, hogy pszihopata vagyok?

Nylul 2019.11.17. 23:14:34

Jahh, nyugodtan köss bele a typo-ba, tudom, hogy ez neked örömöt okoz. :D

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.17. 23:41:15

@Nylul: "Oups, ebben van valami, bár a következtetés hibás, de ha mégis kifejtenéd, hogy hogyan fogom megszívni a végén, azt megköszönném. :) Tudod, én ilyet is tudok. ?)"

úgy, hogy megfutamodtál.

"Na ebben (is) mellényúltál. :D Én itt nem vagyok megmondóember. Pontosan tudom, hogy párszáz emberen kívül kutya nem olvassa, hogy én itt mit írok."

akkor mi sem vagyunk azok, ebben ezt is beszoptad.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.17. 23:49:44

@Nylul: "'szerinted abból, hogy egyszer hibáztál, nem következik, hogy sötét vagy. ellenben én egyszer sem hibáztam, mégis lesötéteztél, tehát idióta pszichopata vagy'

Ebből az egyenletből hogy ki az, hogy pszihopata vagyok? "

Nem meglepő módon nem fogod fel, mert elmebeteg vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.17. 23:51:24

@Nylul: Ugyan kérlek, nagyobb betegséged is van neked annál!

Attilajukkaja 2019.11.18. 00:16:10

@MAXVAL bircaman közíró:
"Minden lapban az jelenik meg, amit enged a szerkesztőség. A 168 órában se jelenhetnek meg fideszes cikkek"
Ezt ki mondta neked? Megjelenhetnének, ha a Fideszesek hajlandóak lennének oda írni. De még nyilatkozni sem nagyon akarnak, nem hogy írni. :o))))

"Kádár alatt nem volt szabad utazás. erre nem elenérv,,hogy 1978-tól 5 országba viokt szabad utazás. Érted, makákóm?"
Ne húzd fel magad feleslegesen! Senki nem mondta, hogy a Kádár érában szabad utazás volt akárhova, de azt remélem megértetted, hogy amit írtál, hogy sehova nem lehetett utazni engedély nélkül (09.57.49.) egyszerűen nem igaz. Olyasmin vitatkozol, amiről te is tudod, hogy nem úgy volt.

"Nemsokára jön a Télapó, elveszi feleségül aHúsvéti Nyulat, s boldogságban fognak élni az Óperenciai Liberális Köztársaságban,"
Köszönöm az esti mesét, de én már kinőttem ebből.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.18. 05:16:39

@Attilajukkaja:

A legtöbb ballib média még a nem.ballib kommentelőket is kitiltja, pl. HVG, 24.hu, Kolozsváros, Amerikai Népszava, s minden nagyobb ballib blog is ezt teszi.

Nem húzom fel magamat. Minek tennem, mikor eleve igazam van? Azt mondtad, Kádár alatt szabad utazás volt, ellenlező esetben nem kötöttél volna belém ez ügyben,

Attilajukkaja 2019.11.18. 17:56:57

@MAXVAL bircaman közíró:
"A legtöbb ballib média még a nem.ballib kommentelőket is kitiltja"
Látszik, hogy nem olvasod a 168 órát.

"Nem húzom fel magamat. Minek tennem, mikor eleve igazam van?"
Nem tudom, néha miért gurulsz be, de amikor elkezded lehülyézni, meg lemakákozni a vitapartneredet, akkor tudom, hogy elszakadt nálad a cérna.

" Azt mondtad, Kádár alatt szabad utazás volt"
Ilyet természetesen SEHOL nem mondtam. Ismételgeted ezt a valótlanságot, mert nem tudod, hogy farolj ki abból, hogy azt írtad, Kádár alatt sehova nem lehetett utazni, csak külön engedéllyel. Aztán meg leírod, hogy mégse.

"ellenlező esetben nem kötöttél volna belém ez ügyben"
Az utazást nem én, hanem TE hoztad fel, ráadásul egy valótlansággal. Erre írtam, hogy rosszul tudod. Örülök, hogy segíthettem rávilágítani a tévedésedre. :o)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.18. 18:58:19

@Attilajukkaja:

"átszik, hogy nem olvasod a 168 órát."

Minden nap olvasom.

"amikor elkezded lehülyézni, meg lemakákozni a vitapartnerede"

Rosszindulatúan vitázol, mi mást vársz?

"azt írtad, Kádár alatt sehova nem lehetett utazni, csak külön engedéllyel"

Sehol nem írtam ilyet.

Attilajukkaja 2019.11.18. 19:22:16

@MAXVAL bircaman közíró:
"Minden nap olvasom."
Én a nyomtatott változatra gondoltam, ahol megjelennek az olvasói kommentek is. Azokat nem mindig "ballibsi" emberek írják. Ez hetente csak egyszer jelenik meg.

"Rosszindulatúan vitázol, mi mást vársz?"
Miért lennék rosszindulatú? Mert nem értek veled egyet????
Amúgy meg kulturált érvelést várok egy vitában, nem gyermekded mocskolódást. Látom, ez számodra újdonság.

"Sehol nem írtam ilyet."
Már SOKSZOR idéztelek a kommented időpontjának megadásával, hogy megkönnyítsem neked a visszaolvasást. Most utoljára teszem meg.

""Nem lehet utazni?"
Kádár alatt is lehetett utazni."
(2019. 11.17. 09:4:.43.)

"Külön engedéllyel, 3 évente."
(2019.11.17. 09:57:49)

"Tévedés. Nyugatra voltak korlátozások, 3 évente pedig oda sem kellett külön engedély."
(2019.11.17. 13:37:34)

Remélem, most már emlékszel, hogy mit írtál.
Ezzel én lezártam ezt a sehova sem vezető kekeckedésedet, mert te nem tudnád idézni tőlem, hogy valahol is azt írtam volna, amire rosszul emlékszel - miszerint, hogy azt állítottam volna, Kádár alatt teljesen szabad volt az utazás. :o)))

Attilajukkaja 2019.11.18. 19:22:16

@MAXVAL bircaman közíró:
"Minden nap olvasom."
Én a nyomtatott változatra gondoltam, ahol megjelennek az olvasói kommentek is. Azokat nem mindig "ballibsi" emberek írják. Ez hetente csak egyszer jelenik meg.

"Rosszindulatúan vitázol, mi mást vársz?"
Miért lennék rosszindulatú? Mert nem értek veled egyet????
Amúgy meg kulturált érvelést várok egy vitában, nem gyermekded mocskolódást. Látom, ez számodra újdonság.

"Sehol nem írtam ilyet."
Már SOKSZOR idéztelek a kommented időpontjának megadásával, hogy megkönnyítsem neked a visszaolvasást. Most utoljára teszem meg.

""Nem lehet utazni?"
Kádár alatt is lehetett utazni."
(2019. 11.17. 09:4:.43.)

"Külön engedéllyel, 3 évente."
(2019.11.17. 09:57:49)

"Tévedés. Nyugatra voltak korlátozások, 3 évente pedig oda sem kellett külön engedély."
(2019.11.17. 13:37:34)

Remélem, most már emlékszel, hogy mit írtál.
Ezzel én lezártam ezt a sehova sem vezető kekeckedésedet, mert te nem tudnád idézni tőlem, hogy valahol is azt írtam volna, amire rosszul emlékszel - miszerint, hogy azt állítottam volna, Kádár alatt teljesen szabad volt az utazás. :o)))

Nylul 2019.11.18. 22:50:02

@math0: '@Nylul: "Oups, ebben van valami, bár a következtetés hibás, de ha mégis kifejtenéd, hogy hogyan fogom megszívni a végén, azt megköszönném. :) Tudod, én ilyet is tudok. ?)"

úgy, hogy megfutamodtál.'

És ez szerinted ki érdekel rajtad kivül? :D :D :D
Csak hogy egy kicsit felpörgessem az adrenalint, nem futamodtam meg. Meguntaltalak ebben témában, mert buta vagy.

"Na ebben (is) mellényúltál. :D Én itt nem vagyok megmondóember. Pontosan tudom, hogy párszáz emberen kívül kutya nem olvassa, hogy én itt mit írok."

akkor mi sem vagyunk azok, ebben ezt is beszoptad.'

Miért is szoptam be? Ti hiszitek magatokról, hogy megmondóemberek vagytok, és tiétek az abszolút igazság. Én ide beokádom a kis trollkododásomat 134. hozzászólásként. Te meg a birca folyamatosan veritek a dajdajt a butaságotokkal minden friss topicban.

Nylul 2019.11.18. 22:56:55

@math0: 'Nem meglepő módon nem fogod fel, mert elmebeteg vagy.'

Ezt most már tényleg el kéne döntened! Ok, elmebeteg vagyok. De most mégis mi? Skizofrén vagy pszichopata? Azt vágod, hogy a kettő együtt nem megy? :D :D

math0:Nylul 2:13

Nylul 2019.11.18. 22:57:53

@math0: Egy BNO kódot mondj, kérlek! :D :D

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.18. 23:11:03

@Nylul: "És ez szerinted ki érdekel rajtad kivül? "

téged.

"Ti hiszitek magatokról, hogy megmondóemberek vagytok"

ezt honnan a faszomból szoptad?

" és tiétek az abszolút igazság. "

te meg azt hiszed, hogy nincs igazad, ugye? no, akkor ebben végre egyetértünk.

"Én ide beokádom a kis trollkododásomat 134. hozzászólásként. "

pontosan. ennél értelmetlenebb hülyeséget nehéz volna kitalálni.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.18. 23:11:55

@Nylul: "Skizofrén vagy pszichopata? Azt vágod, hogy a kettő együtt nem megy?"

de megy. mindkettő vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.18. 23:14:06

@Nylul: "Skizofrén vagy pszichopata? Azt vágod, hogy a kettő együtt nem megy?"

gnothi szauton

www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10375148

már megint fénysebességgel és tátott szájjal rohantál be a faszerdőbe.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.18. 23:15:23

@Nylul: Skizofrén vagy pszichopata? Azt vágod, hogy a kettő együtt nem megy?"

gnothi szeauton

www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10375148

már megint fénysebességgel és tátott szájjal rohantál be a faszerdőbe.

math-nylul: sok-0

Nylul 2019.11.19. 00:05:14

@math0: Ohh köszönöm, a pubmedes linket, érdekes volt! 99 kicsit oldszkúl, de én sem találtam újabbat a témában. Az alacsony mintavételezés miatt nem érzem konklúzívnak az eredményt, de elfogadom: elképzelhető, hogy lehet skizofrén és pszichopata egyben..

És kapsz is jutalomfalatot érte.
math0:Nylul 3:13

Akkor itt a kérdés:
- Miért vagyok szerinted skizofrén?
- Miért vagyok szerinted pszichopata?

Nylul 2019.11.19. 00:11:11

@math0: Ezzel a kommenttel adtál egy digitális aláírást, hogy mennyire buta vagy. :D

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.19. 05:27:23

@Attilajukkaja:

"Miért lennék rosszindulatú? "

Mert folyamatosan csúsztatsz és árnyékbokszolsz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.19. 05:29:11

@Attilajukkaja:

"""Nem lehet utazni?"
Kádár alatt is lehetett utazni.""

Ezt már tisztáztuk. A "Kádár alatt nem lehetett szabadon utazni" állításra nem ellenérv, hogy Kádár utolsó 10 évében lehetett szabadon utazni, a világ akkoti kb. 160 országából 5 országba.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.19. 08:04:34

@Nylul: gondolom, te olyan "Modern" vagy, aki a fake news oldalakról szeretsz tájékozódni.

"- Miért vagyok szerinted skizofrén?
- Miért vagyok szerinted pszichopata? "

erre már kaptál választ. szóval tegyük be a listába az alzheimert is!

math0:Nylul sok+1:0

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.19. 08:05:38

@Nylul: "És ez szerinted ki érdekel rajtad kivül? "

téged.

"Ti hiszitek magatokról, hogy megmondóemberek vagytok"

ezt honnan a faszomból szoptad?

" és tiétek az abszolút igazság. "

te meg azt hiszed, hogy nincs igazad, ugye? no, akkor ebben végre egyetértünk.

"Én ide beokádom a kis trollkododásomat 134. hozzászólásként. "

pontosan. ennél értelmetlenebb hülyeséget nehéz volna kitalálni.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.19. 08:06:46

@MAXVAL bircaman közíró: azt felfogtad, te elmebeteg, hogy te most azon vitázol, hogy Orbán 70 vagy 80 százalékban olyan, mint Kádár, miközben tök mindegy, mert a 70% is rossz, és a maradék 30% sem jó, hanem más. kb olyan vagy, mintha azon vitáznál, hogy Hitler nem is volt olyan szar, mert nem agyonlőtte a zsidókat, hanem gázkamrába küldte. Orbán is pár dolgot máshogy csinál, mint Kádár, mert rájött, hogy ma lehet máshogy is diktatúrát csinálni. például elég fake news-zal mosni az emberek agyát, mert az olyan idióták, mint te, önként és dalolva hagyják.

Attilajukkaja 2019.11.19. 10:56:39

@MAXVAL bircaman közíró:
"folyamatosan csúsztatsz és árnyékbokszolsz."
Az tipikusan a te stílusod. Az én állításom az volt, hogy Orbán egy neokommunista rezsimet igyekszik kiépíteni, mire te apró részletekbe próbáltál belekötni - sikertelenül. Ráadásul kísérletet teszel arra, hogy letagadd, amit írtál - szintén sikertelenül. És amikor végképp elveszted a fonalat, elkezded lehülyézni és lemakákozni a másikat. :o)))
Amúgy nem értem, miért nevezel engem és másokat "kis makákómnak" vagy "édes makákómnak"". A vágyálmaidban leszek én a te kis makákód!!! :o))) Mi van, a bolgár házi kis makákód már nem elég édes?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.19. 11:14:23

@Attilajukkaja:

Te próbálsz lényegtelen részletekbe belekötni. Lásd szerinted nem igaz, hogy nem volt szabad utazás Kádár alatt, hisz utolsó 10 évében szabadon lehetett utazni Csehszlovákiába.

Sose tagadom azt, amit írtam valaha. Akkor se, ha közben megváltozott a véleményem.

Attilajukkaja 2019.11.19. 11:41:07

@MAXVAL bircaman közíró:
"szerinted nem igaz, hogy nem volt szabad utazás Kádár alatt, hisz utolsó 10 évében szabadon lehetett utazni Csehszlovákiába."
Lehetett, de az egy durva csúsztatás részedről, hogy azt mondtam volna, Kádár alatt szabadon lehetett utazni. :o))))
Megint olyasmikre hivatkozol, amiket én soha nem írtam. Miért nem hagyod már abba ezt a gyermekded önigazolást? Pontatlanul fogalmaztál, amikor azt állítottad, hogy Kádár alatt csak engedéllyel és csak 3 évente lehetett utazni. Megesik az ilyesmi. Én ezt cáfoltam, mert Kádár alatt többször is utaztam évente külön engedély nélkül. Bulgáriába is. Miért nem fogadod el a tényeket?

"Sose tagadom azt, amit írtam valaha."
Pedig megtetted! És ezt vissza is idéztem számodra.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.19. 12:39:16

@Attilajukkaja:

Eredeti hozzászólásod e témában: "Kádár alatt is lehetett utazni." - most miért próbálod ezt elhazudni?

Miért hazudsz, mikor ITT helyben ellenőrizhető csúsztatásod? Mi ennek az értelme?

Sose tudott senki sarokba szorítani engem, te is hiába próbálod évek óta. Ez van, törődj bele...

Attilajukkaja 2019.11.19. 13:03:33

@MAXVAL bircaman közíró:
"Eredeti hozzászólásod e témában: "Kádár alatt is lehetett utazni." - most miért próbálod ezt elhazudni?"
Meg sem próbáltam elhazudni, mivel igazat írtam. Mit akarsz ezzel leplezni? Hogy te azt próbáltad a számba adni, hogy valami mást írtam volna?

"Miért hazudsz, mikor ITT helyben ellenőrizhető csúsztatásod?"
Ellenőrizd! Hol írtam ilyet?

"Sose tudott senki sarokba szorítani engem"
Csak te magad. Évek óta!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.19. 13:25:34

@Attilajukkaja:

Maradjunk annyiban: belém akartál kötni, de már megint csúnyán vesztettél.

Évek óta hogy szorítpm magam sarokba?

Attilajukkaja 2019.11.19. 14:28:37

@MAXVAL bircaman közíró:
"Évek óta hogy szorítpm magam sarokba?"
Azzal, hogy ellentmondasz saját magadnak és a rövidtávú memóriád nagyon hiányos. Mielőtt megpróbálsz újra ellentmondani a tényeknek, olvasd vissza, amiket visszaidéztem tőled. :o)))

"belém akartál kötni, de már megint csúnyán vesztettél."
:o)))) Ha neked ez kell, akkor maradjál ennyiben. :o)))) Attól Orbán még egy neokommunista maffiózó. És ez a lényeg.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.19. 15:49:55

@Attilajukkaja:

Akkor kérek mondják 3 ellentmondási példát!

Orbán jelenleg jó helyen van, hasznos az országnak. Ez a lényeg.

Attilajukkaja 2019.11.19. 16:12:20

@MAXVAL bircaman közíró:
"kérek mondják 3 ellentmondási példát"
Ne csináld! Már többször idéztem tőled, az ellentmondásaidat. Azt sem tudod, mit írtál, és még most sem akarsz róla tudomást venni. Minek ismételjem magam? Ezek után is csak azt hajtogatod majd, hogy hazug makákó vagyok. :o))))

"Orbán jelenleg jó helyen van, hasznos az országnak"
Ebben nem értünk egyet. Szerintem rengeteget árt ennek az országnak, ahogy a korai Kádár korszak is ártott. A borzasztó, hogy Orbánt nem kényszeríti senki, hogy ezt művelje velünk, míg Kádár egy megszálló ország végrehajtója volt. Orbán önként vezeti vissza az országot a múltba.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.19. 16:47:10

@Attilajukkaja:

"Már többször idéztem tőled, az ellentmondásaidat."

Akkor idezz három esetet.

"Orbánt nem kényszeríti senki, hogy ezt művelje velünk"

Így igaz. Önként folytat az országnak hasznps politikát.

Attilajukkaja 2019.11.19. 16:56:22

@MAXVAL bircaman közíró:
"Akkor idezz három esetet."
Mit nem értettél azon, hogy már többször megtettem, de süket fülekre találtam? Mégis minek tegyem meg újra és újra?

"Önként folytat az országnak hasznps politikát."
El akarja szakítani Magyarországot Európától, pontosabban az európaiságtól. Ha ez szerinted hasznos, akkor nincs miről beszélnünk.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.19. 17:11:45

@Attilajukkaja:

Szóval számtalan példád van, de egyet se tudsz mondani. Világos...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.19. 17:12:28

@Attilajukkaja:

"El akarja szakítani Magyarországot Európától, pontosabban az európaiságtól. Ha ez szerinted hasznos, akkor nincs miről beszélnünk."

Szerintem ez rendkívül hasznos. Távol kell maradni attól, amit ma európaiságnak neveznek.

Attilajukkaja 2019.11.19. 17:56:25

@MAXVAL bircaman közíró:
"Szóval számtalan példád van, de egyet se tudsz mondani."
Te miből értesz, ha a szóból nem???????????????????????????
Nyilván semmiből, mert már hoztam az értetlenségedre és ellentmondásaidra egy csomó példát, csak nem voltál hajlandó elolvasni azokat!

" Távol kell maradni attól, amit ma európaiságnak neveznek."
Ha ezt gondolod, akkor miért értesz egyet azzal, hogy Orbán folyton az EU-nak tartja a markát? Ha nem az európaiság a cél, akkor mi? Az elszovjetuniósodás vagy a kínai diktatúra?

Nylul 2019.11.19. 19:06:37

@math0: 'erre már kaptál választ. szóval tegyük be a listába az alzheimert is!

Nem, egyikre sem kaptam választ. Sorold fel a skizofrénia, pszichopátia és akkor már - hogyha így felmerült - az alzeimer diagnosztikai kritériumait, és bizonyítsd be, hogy a hozzászólásaim alapján ezeknek megfelelek! Keressek hozzá BNO kódokat, vagy tudod fejből? :D

'gondolom, te olyan "Modern" vagy, aki a fake news oldalakról szeretsz tájékozódni.' - Nem jól gondolod, épp a pubmeden próbáltam valami frissebbet keresni a témában. És szívesen olvasok metaanalíziseket is magas impaktfaktorú forrásokból. Hogy egy kis backstage infot is megosszak, volt 'némi' szerepem abban, hogy AntalValit egy időre sikerült parkolópályára pattintani. Szóval rosszul gondolod, de mivel kivételesen nem állítottál valamit, hanem véleményt írtál, nem írom fel a scorecardra. :D

Érzed a különbséget? '*** vagy vs úgy gondolom, *** vagy.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.19. 19:41:38

@Attilajukkaja:

"Ha ezt gondolod, akkor miért értesz egyet azzal, hogy Orbán folyton az EU-nak tartja a markát? Ha nem az európaiság a cél, akkor mi? Az elszovjetuniósodás vagy a kínai diktatúra?"

Az EU átalakítása a cél, a liberális elveinek szétzúzása útján. Ha nem megy, marad a kilépés.

Mit akarok? Normális világot, emberi társadalmat, ahol se buzik, se pedofilek, se filantlopó gazemberek nem dirigálnak.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.19. 20:57:30

@MAXVAL bircaman közíró: megint elfogyott az érved, frusztrált vagy, és ezért személyeskedsz. egy pszichopata selejt vagy, nemcsak autista elmebeteg.

azt felfogtad, te elmebeteg, hogy te most azon vitázol, hogy Orbán 70 vagy 80 százalékban olyan, mint Kádár, miközben tök mindegy, mert a 70% is rossz, és a maradék 30% sem jó, hanem más. kb olyan vagy, mintha azon vitáznál, hogy Hitler nem is volt olyan szar, mert nem agyonlőtte a zsidókat, hanem gázkamrába küldte. Orbán is pár dolgot máshogy csinál, mint Kádár, mert rájött, hogy ma lehet máshogy is diktatúrát csinálni. például elég fake news-zal mosni az emberek agyát, mert az olyan idióták, mint te, önként és dalolva hagyják.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.19. 21:03:05

@Nylul: erre már kaptál választ. szóval tegyük be a listába az alzheimert is!

Nylul 2019.11.19. 21:27:26

@math0: Nem kaptam választ.
Ahhoz, hogy az állításod megálljon, fel kell sorolnod azokat a diagnosztikai kritériumokat, amik alapján engem az alábbiak szerint skatulyázol:
- pszichopata
- skizofrén
- alzheimer kór

Ha nem teszed, az azt igazolja, hogy csak a a levegőbe beszélsz, nincs érved, csak személyeskedsz.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.19. 21:29:51

@Nylul: erre már kaptál választ. szóval tegyük be a listába az alzheimert is!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.19. 21:36:03

@Nylul: röhej, amikor te, aki bevallottan egy troll vagy, csak azzal a céllal jöttél ide, hogy másokat szívass (ezt bevallottad), de magadat szopattad le, elkezdesz hisztizni, hogy jaj, személyeskedek veled. te, akinek az volt az entreéd, hogy sötéteztél.

fel kell sorolnod azokat a diagnosztikai kritériumokat, amik alapján lesötétezel embereket!

Ha nem teszed, az azt igazolja, hogy csak a a levegőbe beszélsz, nincs érved, csak személyeskedsz.

Nylul 2019.11.19. 22:03:02

@math0:

Nem kaptam választ.
Ahhoz, hogy az állításod megálljon, fel kell sorolnod azokat a diagnosztikai kritériumokat, amik alapján engem az alábbiak szerint skatulyázol:
- pszichopata
- skizofrén
- alzheimer kór

Ha nem teszed, az azt igazolja, hogy csak a a levegőbe beszélsz, nincs érved, csak személyeskedsz.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.19. 22:28:42

@Nylul: röhej, amikor te, aki bevallottan egy troll vagy, csak azzal a céllal jöttél ide, hogy másokat szívass (ezt bevallottad), de magadat szopattad le, elkezdesz hisztizni, hogy jaj, személyeskedek veled. te, akinek az volt az entreéd, hogy sötéteztél.

fel kell sorolnod azokat a diagnosztikai kritériumokat, amik alapján lesötétezel embereket!

Ha nem teszed, az azt igazolja, hogy csak a a levegőbe beszélsz, nincs érved, csak személyeskedsz.

És pszichopata, skizofrén, alzheimeres selejt vagy.

Nylul 2019.11.19. 22:59:22

@math0: 'És pszichopata, skizofrén, alzheimeres selejt vagy.'

Továbbra sem bizonyítottad:
Ahhoz, hogy az állításod megálljon, fel kell sorolnod azokat a diagnosztikai kritériumokat, amik alapján engem az alábbiak szerint skatulyázol:
- pszichopata
- skizofrén
- alzheimer kór

Ha nem teszed, az azt igazolja, hogy csak a a levegőbe beszélsz, nincs érved, csak személyeskedsz.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.19. 23:46:48

@Nylul: röhej, amikor te, aki bevallottan egy troll vagy, csak azzal a céllal jöttél ide, hogy másokat szívass (ezt bevallottad), de magadat szopattad le, elkezdesz hisztizni, hogy jaj, személyeskedek veled. te, akinek az volt az entreéd, hogy sötéteztél.

fel kell sorolnod azokat a diagnosztikai kritériumokat, amik alapján lesötétezel embereket!

Ha nem teszed, az azt igazolja, hogy csak a a levegőbe beszélsz, nincs érved, csak személyeskedsz.

És pszichopata, skizofrén, alzheimeres selejt vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.20. 06:25:44

@MAXVAL bircaman közíró: megint elfogyott az érved, frusztrált vagy, és ezért személyeskedsz. egy pszichopata selejt vagy, nemcsak autista elmebeteg.

azt felfogtad, te elmebeteg, hogy te most azon vitázol, hogy Orbán 70 vagy 80 százalékban olyan, mint Kádár, miközben tök mindegy, mert a 70% is rossz, és a maradék 30% sem jó, hanem más. kb olyan vagy, mintha azon vitáznál, hogy Hitler nem is volt olyan szar, mert nem agyonlőtte a zsidókat, hanem gázkamrába küldte. Orbán is pár dolgot máshogy csinál, mint Kádár, mert rájött, hogy ma lehet máshogy is diktatúrát csinálni. például elég fake news-zal mosni az emberek agyát, mert az olyan idióták, mint te, önként és dalolva hagyják.

Nylul 2019.11.20. 07:27:32

@math0: Előbb talán számold meg, hány találat van az oldalon a 'sötétre', és ki írta! :D
Amúgy ha nem vetted észre, csak halványan jelzem, továbbra is trollkodom! :D
És egyszer majd (talán ;)) még a kérdésedre is válaszolok, csak szólok, ülni fog, de még egy kicsit húzom a kis butuska agyadat! :D

Ezt tehát továbbra sem bizonyítottad:
'És pszichopata, skizofrén, alzheimeres selejt vagy'

Ahhoz, hogy az állításod megálljon, fel kell sorolnod azokat a diagnosztikai kritériumokat, amik alapján engem az alábbiak szerint skatulyázol:
- pszichopata
- skizofrén
- alzheimer kór

Ha nem teszed, az azt igazolja, hogy csak a a levegőbe beszélsz, nincs érved, csak személyeskedsz.

Attilajukkaja 2019.11.20. 11:58:19

@MAXVAL bircaman közíró:
"3 példa helyett 1-et mondj csak. Ez se megy?"
Jól megdolgoztatsz, hallod-e! Már nem tudom hanyadszor böngészem vissza a beírásaidat, mert annyira nem emlékszel, miket kommentelgettél. De még egyszer utoljára megteszem.

" "Kádár alatt is lehetett utazni."

Külön engedéllyel, 3 évente." (2019.11.17. 09:57:49.)

"Igen volt 5 ország a 160 akkoriból, ahová lehetett szabadon utazni Kádár utolsó évtizedében" (2019.11.17. 14:50:42.)

"KIUTAZÁSI ENGEDÉLY kellett Kádár alatt. 1988. január 1-jén szűnt meg." (2019.11.17. 14:06.31.)

"Csak 5 országba lehetett viszonylag szabadon utazni, oda is csak 1978-tól,azaz Kádár utolsó évtizedében, ahogy ezt írtam. 1956-1978 között NEM lehetett." (2019. 11. 17. 17:16:31.)

"Kádár alatt nem volt szabad utazás. erre nem elenérv,,hogy 1978-tól 5 országba viokt szabad utazás. Érted, makákóm?" (2019.11.17. 21:11:34.)

Összegezve, először azt állítottad, hogy Kádár alatt nem lehetett utazni csak 3 évente, engedéllyel. Aztán rájöttél - mert megírtam neked, - hogy 1978-tól mégis lehetett, de csak 5 (?) országba. Aztán megint azt állítod, hogy nem lehetett 1988-ig, csak külön engedéllyel. Vagyis nem egészen vagy tisztában azzal, hogy mit is akarsz mondani. A lényeg, hogy bizony Kádár alatt is lehetett utazni külön engedély nélkül, még akkor is, ha nem mindenhova és nem 1956-tól. Ez tény. De a legszebb, hogy egyfolytában azt próbálod bizonygatni, hogy én bizony hazudtam, de egyszer sem tudtad visszaidézni, mikor és mit.

"Az EU átalakítása a cél, a liberális elveinek szétzúzása útján. Ha nem megy, marad a kilépés."
A kilépés Orbánnak sem egy opció, a rákövetkező kormánynak meg pláne nem lesz az.

"Mit akarok? Normális világot, emberi társadalmat, ahol se buzik, se pedofilek, se filantlopó gazemberek nem dirigálnak."
Akkor ez ma a te világod, a Kánaán, mert ezek közül egy sem dirigál. Viszont tombol a fideszlopás, a pazarlás és a perverzitás. Ezek lennének a te értékeid? Amúgy nem értem, miért félsz ennyire a másságtól, legyen az homoszexualitás, liberalizmus vagy más vallás.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.20. 13:15:00

@Attilajukkaja:

A lényeg: Kádár alatt nem volt szabad utazás. S ezt igazoltam a leírt tényekkel. Te meg belegabalyodtál az egészbe,

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.20. 13:16:35

@Attilajukkaja:

Az én értékrendem olyan, hogy azt egyik mai magyar párt se képviseli. Azaz számomra minden alternatíva rossz, így a legkisebb rosszatt választom, ami most a Fidesz. Ennyi az egész. Én se támogtaom a Fidesz minden lépését.

Attilajukkaja 2019.11.20. 14:41:36

@MAXVAL bircaman közíró:
"Kádár alatt nem volt szabad utazás."
Ha már az elején ezt írtad volna és nem azt állítod kategorikusan, hogy Kádár alatt CSAK külön engedéllyel és CSAK 3 évente lehetett utazni, akkor nem is szálltam volna veled vitába. De nem ezt írtad, csak utólag kezdted kimagyarázni magadat. de azt se kulturált módon, hanem lehülyézve és lehazugozva a vitapartneredet, amikor egyszerűen csak pongyola módon fogalmaztál.

"S ezt igazoltam a leírt tényekkel. Te meg belegabalyodtál az egészbe"
Még most is igyekszel támadni, mert sarokba szorítottalak! :o)))) Mindig ezt csinálod.

"Az én értékrendem olyan, hogy azt egyik mai magyar párt se képviseli."
Gondolom, ezen te sem csodálkozol.

"Azaz számomra minden alternatíva rossz"
Alapítsd meg a Birkák Pártját, ahol te lehetsz a vezérkos. Mi tart vissza?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.20. 15:49:02

@Attilajukkaja:

Kádár utazási szabadsága terén nem ismétleném magamat.

Az idő nekünk dolgozik, hidd el. Sürgetni meg nem érdemes semmi. Omlik kedvenc rendszered.

Attilajukkaja 2019.11.20. 15:55:40

@MAXVAL bircaman közíró:
"Kádár utazási szabadsága terén nem ismétleném magamat."
Eddig is feleslegesen tetted, mert amiket írtál, az a Kádár korszak bizonyos időszakaira és csak bizonyos országokra vonatkozott. Kár volt túl sommásan fogalmaznod.

"Az idő nekünk dolgozik, hidd el."
:o))))))) Nektek, a Birka Pártnak? :o)))))

"Omlik kedvenc rendszered."
Melyik és hol?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.20. 16:14:21

@MAXVAL bircaman közíró: megint elfogyott az érved, frusztrált vagy, és ezért személyeskedsz. egy pszichopata selejt vagy, nemcsak autista elmebeteg.

azt felfogtad, te elmebeteg, hogy te most azon vitázol, hogy Orbán 70 vagy 80 százalékban olyan, mint Kádár, miközben tök mindegy, mert a 70% is rossz, és a maradék 30% sem jó, hanem más. kb olyan vagy, mintha azon vitáznál, hogy Hitler nem is volt olyan szar, mert nem agyonlőtte a zsidókat, hanem gázkamrába küldte. Orbán is pár dolgot máshogy csinál, mint Kádár, mert rájött, hogy ma lehet máshogy is diktatúrát csinálni. például elég fake news-zal mosni az emberek agyát, mert az olyan idióták, mint te, önként és dalolva hagyják.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.20. 16:22:07

@Nylul: "Előbb talán számold meg, hány találat van az oldalon a 'sötétre', és ki írta! :D"

1) Minimum egyet te írtál.
2) Csak te hisztizel a személyeskedés miatt. Miközben személyeskedsz.
3) Csak te ugrálsz, hogy adjak diagnosztikai kritériumokat és bizonyítást a személyeskedésekre, miközben te nem adtál.

majd, ha te egyszer se személyeskedsz, vagy adsz diagnosztikai kritériumokat és bizonyítást a "sötét"-re, akkor követelheted ezt tőlem, addig kussban maradsz, kis pszichopata elmebeteg!

Úgyhogy sok+sok: 0 ide, és továbbra is fénysebességgel, és tátott szájjal futkározol be a faszerdőbe.

én értem, hogy trollkodsz, de csak magadat szívatod vele, méghozzá nagyon. nekem öröm nézni, ahogy egy olyan idióta, mint te ennyire lejáratja magát.

Attilajukkaja 2019.11.20. 20:09:51

@MAXVAL bircaman közíró:
CSAK liberális demokrácia létezik, de látom te diktatúra párti vagy. És még nem is szégyelled!

Nylul 2019.11.20. 22:15:46

@math0: Nahhh, ez már haladás, közelítünk a végéhez. :)

'Minimum egyet te írtál.' - így van. Azért továbbra is javaslom, hogy a maradékra keress rá, negyogy megylepetés érjen! :D
' Csak te hisztizel a személyeskedés miatt.' - Nem hisztizem, trollkodok, húzom az agyadat - de hogy ez még mindig nem esett le? :P
'Csak te ugrálsz, hogy adjak diagnosztikai kritériumokat és bizonyítást a személyeskedésekre, miközben te nem adtál.' - Állj! Szóval akkor személyeskedsz? Tehát akkor valójában nem vagyok skizofrén, pszichopata, alzheimeres, csak személyeskedsz?

Egy nagyon mini spoiler, csak hogy a végjátékban ne égesd meg magad nagyon: A 'sötét'-nek per definitionem nincs az orvostudomány által elfogadott diagnosztikai kritériiuma.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.21. 02:00:03

@MAXVAL bircaman közíró: megint elfogyott az érved, frusztrált vagy, és ezért személyeskedsz. egy pszichopata selejt vagy, nemcsak autista elmebeteg.

azt felfogtad, te elmebeteg, hogy te most azon vitázol, hogy Orbán 70 vagy 80 százalékban olyan, mint Kádár, miközben tök mindegy, mert a 70% is rossz, és a maradék 30% sem jó, hanem más. kb olyan vagy, mintha azon vitáznál, hogy Hitler nem is volt olyan szar, mert nem agyonlőtte a zsidókat, hanem gázkamrába küldte. Orbán is pár dolgot máshogy csinál, mint Kádár, mert rájött, hogy ma lehet máshogy is diktatúrát csinálni. például elég fake news-zal mosni az emberek agyát, mert az olyan idióták, mint te, önként és dalolva hagyják.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.21. 02:01:46

@MAXVAL bircaman közíró: egyébként élőben soha nem mondták, mert aki ismer, az tudja, hogy ez milyen abszurd állítás. ilyen hülyeséget csak olyan elmebeteg pszichopata internetes trollok, mint te mondanak, akik nem ismernek, meg frusztráltak.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.21. 02:02:35

@MAXVAL bircaman közíró: én ugyanis valójában pár szinttel feletted vayok, és a való életben a füldig hajolnál előttem.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.21. 05:55:03

@Attilajukkaja:

Téveszme. A liberalizmus és a demokrácia 2 külön eszme, sőt sokban ellentétesek.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.21. 08:21:33

@MAXVAL bircaman közíró: megint elfogyott az érved, frusztrált vagy, és ezért személyeskedsz. egy pszichopata selejt vagy, nemcsak autista elmebeteg.

azt felfogtad, te elmebeteg, hogy te most azon vitázol, hogy Orbán 70 vagy 80 százalékban olyan, mint Kádár, miközben tök mindegy, mert a 70% is rossz, és a maradék 30% sem jó, hanem más. kb olyan vagy, mintha azon vitáznál, hogy Hitler nem is volt olyan szar, mert nem agyonlőtte a zsidókat, hanem gázkamrába küldte. Orbán is pár dolgot máshogy csinál, mint Kádár, mert rájött, hogy ma lehet máshogy is diktatúrát csinálni. például elég fake news-zal mosni az emberek agyát, mert az olyan idióták, mint te, önként és dalolva hagyják.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.21. 08:36:00

@math0:

Buta vagy. Sneki se tehet róla, hogy a fiúd elhagyott, s Gyurcsány is kirúgott téged a pártjából. Nyugodj le, holnap - ha nem közbe semmi - szombat, s mehetsz kedvenc pedofil bárodba.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.21. 16:10:18

@MAXVAL bircaman közíró: megint elfogyott az érved, frusztrált vagy, és ezért személyeskedsz. egy pszichopata selejt vagy, nemcsak autista elmebeteg.

azt felfogtad, te elmebeteg, hogy te most azon vitázol, hogy Orbán 70 vagy 80 százalékban olyan, mint Kádár, miközben tök mindegy, mert a 70% is rossz, és a maradék 30% sem jó, hanem más. kb olyan vagy, mintha azon vitáznál, hogy Hitler nem is volt olyan szar, mert nem agyonlőtte a zsidókat, hanem gázkamrába küldte. Orbán is pár dolgot máshogy csinál, mint Kádár, mert rájött, hogy ma lehet máshogy is diktatúrát csinálni. például elég fake news-zal mosni az emberek agyát, mert az olyan idióták, mint te, önként és dalolva hagyják.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.21. 16:11:08

@MAXVAL bircaman közíró: Buta vagy. Senki se tehet róla, hogy a fiúd elhagyott, s Orbán is kirúgott téged a felszopói állásból. Nyugodj le, holnap - ha nem közbe semmi - szombat, s mehetsz kedvenc pedofil bárodba!

Nylul 2019.11.21. 18:58:23

@MAXVAL bircaman közíró: @math0:

Ez hihetetlen! A magyar blogszféra két, kb. legsötétebb szereplője verseng egymással az alulmaradásért! :D

Na ez epic! :D
(Igen Matyika, sötéteztem. Megint. :D)

Nylul 2019.11.21. 19:00:10

@MAXVAL bircaman közíró: @math0: A nagy cicaharcban észre sem vettétek, hogy mekkora baromságot írtatok mindketten. :D

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2019.11.21. 19:06:24

@Nylul: már megbeszéltük, hogy a te trollkodásod ab ovo sötétebb bárminél, amivel vádolsz másokat, és most még meg is ismétled.

Nylul 2019.11.21. 19:52:24

@Brendel Mátyás: Nem beszéltük meg, te gondolod így. :P :D

Nylul 2019.11.21. 19:53:50

@Brendel Mátyás: Mondjuk legalább látom, hogy megfutamodtál, gondolom, már kezded érezni, hogy forró a segged alatt a parázs! :D

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2019.11.21. 20:34:12

@Nylul: aha, tehát azt mondod, nem beszéltünk, de megfutamodtam a nem létező beszéd után. látod, milyen idióta vagy?!

Nylul 2019.11.21. 21:52:49

@Brendel Mátyás: Matyika! Te azt mondtad:
'már megbeszéltük, hogy a te trollkodásod ab ovo sötétebb bárminél, amivel vádolsz másokat, és most még meg is ismétled.'

Én erre azt mondtam, hogy ezt nem beszéltük meg.

'aha, tehát azt mondod, nem beszéltünk, de megfutamodtam a nem létező beszéd után. látod, milyen idióta vagy?'

Érzed a különbséget?

@MAXVAL bircaman közíró: Nem vagy hiteles, csak ezt képzeled magadról. Sarokba szoríthatatlan sem vagy. Ezt a játékot, amit most Brendellel játszok már kétszer is megetettem veled. De azt be kell vallanom, hogy te sokkal jobban játszol, mint a Matykó..

Nylul 2019.11.21. 22:15:05

@math0: Let's play! :D :D

'Csak te ugrálsz, hogy adjak diagnosztikai kritériumokat és bizonyítást a személyeskedésekre, miközben te nem adtál.' - Állj! Szóval akkor személyeskedsz? Tehát akkor valójában nem vagyok skizofrén, pszichopata, alzheimeres, csak személyeskedsz?

Egy nagyon mini spoiler, csak hogy a végjátékban ne égesd meg magad nagyon: A 'sötét'-nek per definitionem nincs az orvostudomány által elfogadott diagnosztikai kritériiuma."

Tudom, itt akadt meg nálad a lemez, vagy itt kerültél végtelen ciklusba, mert erre nem igazán tudsz mit mondani.
Még egy kis spoiler, nem ez a legnagyobb baromság, amit leműveltél ebben a threadben. Ha figyelmesen átolvasod, van két szuper lehetőséged menteni. Mondjuk a konklúziót ez sem nagyon árnyalja, de azért kíváncsi vagyok, hogy rájössz-e. :)

Nylul 2019.11.21. 22:30:21

@MAXVAL bircaman közíró: Pedig de, kétszer is. A kólcenteres mutatványod baromsága máig áll, a másikat most hirtelen nem tudom.
süti beállítások módosítása