A Parrot Analytics nevű fogyasztási szokásokat kutató research-cég által készített kimutatások szerint a Disney+ saját gyártásainak első húzócíme, a The Mandalorian - amely az első élőszereplős Star Wars-sorozat - elképesztően jól teljesített a felkerülése utáni első hétben. Több, mint 40 millióan akarták megnézni, az első négy napot figyelembe véve pedig bőven lenyomta az idei évad legnézettebb streaming saját gyártásait: a Netflix Umbrella Academy, The Dark Crystal: Age of Resistance, és az Amazon Prime Video Good Omens című sorozatait is.
Ugyanakkor ezzel messze nem trónfosztó all-time mércén az új sci-fi-sláger, a Stranger Things és a Titans első négy napos teljesítményét így sem múlja felül. Szintén nem a legnézettebb Disney+ sorozat ebben az időszakban, a nem saját gyártásban készült SpongyaBob Kockanadrág, a Saturday Night Live, a Rick és Morty és a Trónok harca is nagyobb ún. demand expression-rátát értek el a platform indulása óta.
A demand expression, amely szerint a Parrot mért, nem pontosan a megtekintések számát takarja, hanem azt a számot, amely az adott cím népszerűségét méri. Egy óriási mintában ezek alapján megkérdezték az emberektől, melyik sorozatot néznék/nézik meg szívesen az adott platformon. A The Mandalorian által elért pontszám egyébként a Parrot szerint a következő hetekben még növekedni fog, egyre népszerűbbé válhat a Disney sorozata.
Az átlagban elért, november 10-16-ig mért legnépszerűbb demand expression-pontszámokat még úgy is a Stranger Things vezeti bőven, hogy júliusban voltak utoljára új részei. Ezt követi a DC-s Titans, és csak ezután következik a Star Wars-széria, mögötte a Hulu-féle Castle Rock-kal, a Luciferrel, az Atypicallal, a The Boys-szal, a BoJack Horsemannel, a Good Omens-szel, és a Dark Crystal: The Age of Resistance című sorozattal.